We zijn er - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Koffiebranderij Peeze - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Koffiebranderij Peeze - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Koffiebranderij

09 December 2012 | Ethiopië, Addis Abeba

Vanmorgen (zondag) zijn we geheel volgens schema aangekomen in Addis Ababa. Wel een uur vertraging gehad in Frankfurt maar die hebben we volgens mij tijdens het vliegen ingehaald.
Op de luchthaven werden we welkom geheten door Nicolas die de rest van de week ook onze gids is. De mensen van Efico waren een kwartier naar ons geland dus het reisgezelschap, van in totaal 9 personen, was compleet. Na een snel ontbijt even opfrissen en daarna de stad verkennen.
We hebben twee kerken in Addis bezocht, de universiteit en wat rondgereden om de chaos en cultuur op te snuiven. Ook de traditionele lunch was een beleving op zich. De foto's geven hier een goed beeld van.
Naast dat we erg moe zijn van de nachtvlucht zijn we best actief. Vanavond vroeg naar bed en morgen voor het eerst iets bekijken wat met koffie te maken heeft, we gaan naar Sidama Union waar alle koffie geproefd wordt voordat ze het land uit mogen, hierover later meer als we er geweest zijn.
Nu even opfrissen, snel iets eten en daarna lekker slapen.
Groetjes van Paul, Jacco en Christel

• 09 December 2012 - 19:58

Evelien Jansen:

Hallo,

Hoop dat jullie morgen een goede reis hebben naar Sidama. Voor vanavond smakelijk eten. Verder wil ik nog zeggen slaap lekker en morgen gezond weer op.

We kijken uit naar jullie volgende verslag.

Groetjes Evelien en Danique.

• 10 December 2012 - 13:52

Janneke:

Hallo allen,
    Leuk om jullie berichtje te lezen! We kwamen er net achter dat er wel iets op de site staat, maar nog niks automatisch gemaild is naar de mailinglijst (althans Peeze niet). Timmo zoekt het even uit... horen jullie nog wel.
    Mooie en herkenbare foto's! Geniet ervan.
    Groetjes Janneke

• 10 December 2012 - 16:34

Jenny:

Hallo!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

gr,

Jenny

• 10 December 2012 - 17:59

Koffiebranderij Peeze:

We kijken uit naar jullie volgende reisverslag en foto's.... Willen jullie goed opletten dat het vinkje bij de mailinglist aan staat onderaan het reisverslag ? Wij zoeken verder waarom de mails niet goed doorkomen.

Succes, Timmo en Janneke

• 10 December 2012 - 21:45

Vincent:

Hallo Paul christel en jacco
    Leuk om te lezen hoe jullie alles beleven daar.
    leuke foto's ben benieuwd naar de rest.
    Net jacco nog even gesproken via de FaceTime was redelijk goede verbinding .
    Nou veel succes en plezier.
    En ben benieuwd naar de rest van het reis verslag.
    Gr. Vincent

• 11 December 2012 - 08:15

Daan En Rianne:

Hallo Allemaal,

We zijn blij dat jullie het naar het zin hebben.
    Christel nog ff een vraagje van ons, als je een zielig poesje of puppie ziet stop hem maar in je koffer.
    Hier is alles oke en erg koud.
    We wensen jullie nog een hele fijne week.
    Tot snel.

Groetjes en knuffels van Daan en Rianne